Banka Taşımacılığı

Banka Taşımacılığı

Sık sık  şube değişikliği ve taşınmalarla gündeme gelen banka taşımacılığı hizmeti firmamızla birlikte güvenle yapılabilmektedir. Taşımacılık konusunda net bir çözüm almak istediğinizde tüm banka sistemleri ve ekipmanlarının taşınmasını sağlayan firmamız, özel araçlarla istediğiniz yere nakil ve taşınma hizmeti vermektedir.

Banka sistemlerinin tüm ekipmanlarının birlikte taşınması için istediğiniz zaman dilimini ayarlayarak kolay bir şekilde taşınma fırsatını elde edebilirsiniz. Pratik ve basit bir taşınma hizmeti almak istediğinizde ekibimizin iletişim numaralarından bize ulaşarak istediğiniz yere bankanızdaki eşyaların taşınmasını sağlayabilirsiniz.

Banka ve kasa bölümündeki tüm ekipmanlarınızı en özel şekilde taşıyan firmamız,  güvenliğiniz konusunda endişe etmemeniz için sigortalı taşımacılık hizmeti vermektedir. Ulaşılması beklenen kente ya da ilçeye kısa sürede eşyalarınızı ulaştırabilirsiniz.

 ATM Taşıma Hizmetleri

Banka ve ATM taşımacılığı için öncelikle bir fizibilite çalışması yapılır. Yapılan çalışma sonrası gereken tedbirlerin alınması ve taşınma planının yapılmasıyla her türden ürün ayrı ayrı paketlenmektedir. Taşıma günü meydana gelecek olası hasarlar ve problemler de göz önünde bulundurularak banka taşımacılığı konusunda hizmet alabilirsiniz.

Önemli araç gereçler ve dolap gibi mobilyaların her biri farklı biçimde depo edilerek taşınma konusunda uygun bir nakliye hizmeti de yapılmaktadır. Nakliye çözümleri konusunda doğru kararı vermek istediğinizde uygun fiyatlar ve nakliye çözümleri, firmamız güvencesiyle sizinle olacaktır. Banka taşımacılığında, önce ATM’nin taşınma işlemi yapılır. Daha sonra banka içindeki malsemelerin taşınma hizmetine başlanır.

Şehirler Arası Banka Taşımacılığı

Şehirler arası banka taşımacılığı da bankanın genel merkezinden şubelerine kadar her bölümünün güvenle taşınması için gereken operasyonel süreci işaret etmektedir.

Banka taşımacılığı ve ATM taşınması gibi keşif sonrası belirlenecek olan taşınma planının belirlenmesi için her zaman ekibimizin güvenilir personelleri size destek verecektir. Şehirlerarası taşımacılık konusunda da güvenilir adresiniz olacak olan firmamız, İstanbul içi ve şehirler arası konularda her zaman özüm sunmaktadır. Taşınma konusunda işinin uzmanı bir ekiple hizmet veren firmamız şehirlerarası taşımacılık konusunda hizmet alabileceğiniz birçok alternatif çözümle güvenli bir taşınma gerçekleştirmenizi sağlar.

Operasyonda göre alacak kişi sayısı ve taşınılan ürünlerin mahiyetine göre belirlenen maliyetlerle taşınmak sandığınız kadar zor olmayacak.

Taksim Ofis Taşımacılığı

Taksim Ofis Taşımacılığı

İstanbul’un kalbi olan Taksim, iş sektörünün en önemli yerlerinden biridir. Taksim ofis taşımacılığı bu büyük ilçenin farklı yerlerinde verilen hizmetlerle her zaman aktif olan bir süreçtir. Bu yüzden yoğun bir talep olan bu ilçe için ihtiyaç duyulan sürecin profesyonel bir ekip gözetiminde takip edilmesi şarttır. Ofis taşımacılığı alanında profesyonel çözümler sunan firmamız, farklı ihtiyaçların karşılanması için her zaman hizmetinizdedir.Eski ve yeni tüm binalara taşınmak için zorlu eşya taşıma süreçlerine dahi uygun çözümleri bulunan firmamız, sizi her zaman memun edecek sonuçlar sunarak, maddi açıdan da uygun teklifleri karşınıza çıkaracaktır.

 İstanbul’un Kalbi

Taksim ofis taşımacılığı konusunda hizmet almak isteyen müşterilerimiz, bu bölgedeki yeni projeler ya da eski binalara taşınmak istediğinde her zaman en uygun çözümleri alabilmektedir.

Fiyat teklifi ve diğer konular arasında %100 müşteri memnuniyeti sunan ekibimiz, her zaman ulaşılması kolay alanlara da zor alanlara da eşyalarınızı güvenle ulaştırmaktadır. İstediğiniz zaman istediğiniz yere taşınma konusunda şehir içi ve şehirlerarası çözümler alacağınız firmamız, İstanbul’un kalbi Taksim’den Türkiye’nin diğer ucuna ofis taşıma hizmeti vermektedir.

Ulaşım açısından sorunsuz olan ve eşyalarınızı özenle taşıyan ekibimiz, evden eve nakliye mantığıyla iş yeri, okul, hastane gibi mekanlarda nakliye çözümleri sunmaktadır.

Bireysel ve Kurumsal Özel Çözümler

Kişiye ve kuruma özel hizmet ilkesiyle hareket eden firmamız Taksim ofis taşımacılığı hizmetini aynı sokak, ilçe ve il dahilinde kısa sürede yapmaktadır. Şehirler arası taşımacılık konusunda ise gerekiyorsa depolama çözümleri ile istediğiniz zaman yola çıkacak olan ekibimiz, eşyalarınızı istediğiniz tarihte istediğiniz yere ulaştırır.

Her zaman uygun fiyat seçenekleri sunan ekibimiz, kurumsal teklifleri de değerlendirerek ekonomik iş birlikleriyle hareket edeceğiniz çözümler sunmaktadır. Bireysel taleplerinizde de bütçenize uygun teklifler sunarak istediğiniz zaman istediğiniz yerden istediğiniz yere ulaşmak çok daha kolay olacak.

Taşınma çözümleri ile zaman kaybetmeden istediğiniz yere varacak olan ofis malzemeleriniz, size yeni mekanınızda da güvenilir biçimde eşlik edecektir. Garantili ve sigortalı taşıma seçenekleri için bizimle iletişime geçerek, detaylı bilgi alabilirsiniz.

Beyoğlu Ofis Taşımacılığı

Beyoğlu Ofis Taşımacılığı

Ofis taşımacılığı konusunda en doğru hizmete Beyoğlu ofis taşımacılığı firmamız aracılığı ile sahip olabilirsiniz. Taşımacılık hizmeti denildiğinde insanların aklına genellikle ev taşımacılığı gelir. Ancak ev taşımacılığı dışında özel alanların taşınması da söz konusudur. Bu özel alanlardan biri de ofislerdir.

Ofisler taşınırken özel bir hizmet gerekir. Bu hizmet tüm firmaların gerçekleştirebileceği bir alan değildir. Sadece ofis taşımacılığı alanından deneyimli olanlar size ihtiyacınız olan hizmeti sunar. Firma olarak da ofis taşımacılığının lideri konumdayız. Deneyimli çalışanlarımız ile kısa sürede ofisinizi taşıyarak, yeni ofise yerleşmenizi sağlarız.

Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Ofislerin taşınmadan önce taşınma planı hazırlanması gerekir. Bu nedenle de ücretsiz ekspertiz hizmeti sunarız. Ofis taşımacılığı için firmamız ile iletişime geçtikten sonra ekspertiz alan çalışması yapar. Ofisinize gelerek tüm eşyalarınızın incelenmesini gerçekleştirir. Bu sayede de taşınma esnasında nasıl bir sıra izlenmesi gerektiği planlanır. Hangi aracın ne zaman araca yüklenmesi ya da kırılacak eşyaların hangileri olduğu belirlenir. Ayrıca Beyoğlu ofis taşımacılığı firması olarak size sunduğumuz ekspertiz hizmeti ile eşyalarınızın değerini hesaplarız. Taşınma esnasında eşyalarınızın herhangi bir zarar görmesi durumunda ise sigorta sayesinde eşyalarınızın fiyat ödemesi size yapılır.

Önceden planlanan taşıma hizmeti doğrultusunda sizin belirttiğiniz gün ve saatte taşıma işlemlerinizi gerçekleştiririz. Tüm eşyalarınız deneyimli çalışanlarımız tarafından paketlenir. Bu sayede hiçbir ofis eşyanız zarar görmeyecek dayanıklılığa sahip olur. Araca yüklenirken de bu işlem profesyonel çalışanlarımız sayesinde titizlik içerisinde gerçekleşir. Bu sayede hiçbir şekilde ürün zarar görmesi de söz konusu olmaz. Güven içerisinde gerçekleştirdiğimiz hizmetler sonrasında da yeni ofisinize kısa sürede eşyaların yerleştirilmesi sağlanır. Bu sayede de zaman kaybetmeden işinize kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.

Ofis Taşımacılığı Ücretleri

Müşteri memnuniyeti ilkesi ile hareket eden firmamız, fiyatlar konusunda da avantaj sağlar. Uygun fiyat seçenekleri ile Beyoğlu ofis taşımacılığı hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz. Afis taşıma fiyatları belirlenirken; ofisinizdeki eşyaların miktarı önemlidir. Araç büyüklüğüne ve taşıma esnasında kullanılan personel sayısına göre fiyatlarda da değişiklik olur. Ayrıca taşınacak mesafe de fiyatların belirlenmesine yardımcı olur

Maslak Ofis Taşımacılığı

Maslak Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Teknoloji ile buluşturduğumuz Maslak Ofis taşımacılığı hizmetleri için sitemizden yardım alabilirsiniz. Bu sayede de sorunsuz bir şekilde taşınmayı sağlayabilirsiniz. Hizmetlerimize ulaşmak firmamız sayesinde odlukça kolaydır. Tek yapmanız gereken firmamız ile iletişime geçmektir. Alanının lideri olan firmamız sizi üstün taşımacılık hizmetleri ile buluşturur. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte her alanda bir takım gelişmeler gözlemlenir. Bunlardan biri de nakliyat alanında oluşur. Kimi zaman eşyaların ofisten çıkarılması oldukça zor bir hal alır. Küçük kapılar ya da yüksek binalar bu zorluğun ortaya çıkmasına neden olur. Ancak firmamız bu gibi evlerin ve iş yerlerinin de kolay bir şekilde taşınması için sorunsuz nakliye hizmetini size sunar. Asansörlü araçlar yardımı ile eşyaların zarar görmesi engellenerek taşıma gerçekleşir. En kolay ve profesyonel taşınma için Maslak Ofis taşımacılığı hizmetimize başvurabilirsiniz.

Maslak Ofis Taşımacılığı

Maslak Ofis taşımacılık hizmetimiz başta olmak üzere tüm Türkiye’yi kapsar. Siz de Türkiye’nin herhangi bir yerinden taşınmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Profesyonel hizmetimiz sayesinde de eşyalarınızın zarar görmesi engellenir. Zaten Ofis taşıma firması olarak taşınma öncesinde sigorta uygulaması gerçekleştiririz. Eşyalarınızın firmamız tarafından sigorta kapsamına alınır. Bu da taşınma esnasında karşılaşılan hasarın size tekrar ödenmesi anlamına gelir. Uygun ve kaliteli bir şekilde istediğiniz taşımacılık hizmetleri için bizimle iletişime geçebilir ve hizmetlerimizden yaralanabilirsiniz.

Pendik Ofis Taşımacılığı

Pendik Ofis taşımacılığı

Pendik Ofis taşımacılığı ailesi olarak tüm Türkiye’ye hizmetimizi sunmaktayız. Taşınma işlemlerinin ne kadar stresli ve zor olduğu firmamız tarafından bilinir. İnsanların yer değişikliği sırasında karşılarına çıkan pek çok sorun vardır. Bunların başında da doğru nakliyat firması tercih etme gelir. Öncelikli olarak insanların tercih ettiği nakliyat firmasının işinde profesyonel olması gerekir. Ancak bu sayede kişilere sorunsuz taşınma hizmetini sunar. Firma olarak uzun süredir en doğru nakliye hizmetini müşterilere sunarız. % 100 müşteri memnuniyeti sayesinde de alanında lider konuma yükseliriz. Siz de Pendik Ofis taşıma hizmetleri için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Deneyimli ekip arkadaşlarımız sayesinde taşınma esnasında oluşabilecek pek çok sorundan kurtulabilirsiniz.

Pendik Ofis taşımacılığı Hizmetleri

Pendik Ofis Taşınma esnasında karşılaşılan sorunların başında eşyaların zarar görmesi gelir. Eşyalar zarar gördüğü için de insanlar büyük sıkıntı yaşar. Firmamız bu şekilde bir durum oluşmaması için büyük titizlik içerisinde işlemlerini yürütür. Ayrıca ekspertiz desteğini de size sunar. Ekspertiz sayesinde eşyalarınızın bedeli hesaplanarak sigorta kapsamına alınır. Taşıma ya da yerleştirme esnasında da oluşabilecek sorunlarda eşyanızın bedeli size ödenir. En gelişmiş olanaklar için firmamızdan yardım alabilirsiniz. Özellikle yüksek katlarda yaşayanlar için asansörlü nakliyat hizmeti sunarız. Kaçıncı katta oturduğunuzun bu sayede hiçbir önemi yoktur. Tüm eşyalarınızın zarar görmeden taşınmasını sağlarız.

Maltepe Ofis Taşımacılığı

Maltepe ofis taşıma firmamız, teknolojik alt yapısı ve alanında uzman personelleri sayesinde tüm yükler sıfır risk ile taşımaktadır. Kurumsal şirketler belirli zaman dilimlerin yeni bayilikler açmakta veya adres değişikliğine gitmektedir. Ancak bu değişim sırasında eşyaların zarar görmemesi için dikkat edilmesi gereken bazı hususlar bulunmaktadır. Örneğin tüm yükler en az iki kat olacak bir şekilde paketlenmelidir. Maltepe ofis taşımacılığı firmamız ise müşterilerine profesyonel bir hizmet sağlamaktadır. Deri koltuklar ve mobilyalar başta olmak üzere tüm eşyalar kaliteli ambalajlar ile paketlenmektedir. Firmamız İstanbul’un ilçelerinin tamamına nakliye desteği de sunmaktadır. Talep edilen adreslere ise maksimum 4 saat içerisinde ekspertiz ekibi yönlendirilmektedir.

Maltepe Ofis Taşıma Firmaları

Firmamızın bünyesinde yer alan araç modelleri sayesinde Maltepe ofis taşıma hizmetleri sorunsuz bir şekilde verilmektedir. Söz konusu bu araçların tamamı K3 belgesine sahiptir. Firmamız tüm ilçelerine hem kamyon hem de ekspertiz desteği sunmaktadır. Firmamız tüm hizmetlerini de makul rakamlar ile vermektedir. Müşterilerimize özel yüzde 20 indirimler gerçekleştirilmektedir. Mobilyalar, raf sistemleri ve koltuk takımları ise sadece uzman marangoz ustalarımız tarafından yapılmaktadır. Maltepe ofis taşıma firmaları sayesinde kurumsal şirketler, yüksek katlı binalar ve rezidanslar çok kolay bir şekilde taşınmaktadır. Ayrıca ev taşıma, parça eşya taşıma ve şehir içi yük taşıma gibi hizmetlerde vermektedir. Kesinlikle komisyon üzerinden de iş alımı gerçekleştirilmemektedir.

Maltepe Nakliyat Fiyatları

Maltepe nakliyat fiyatları eşya sayısına, dairelerin büyüklüğüne ve taşıma güzergahına göre değişkenlik göstermektedir. Yine eşyaların montajı, sökümü ve paketlenmesi gibi işçilik hizmetleri de fiyatları yakından etkilemektedir. Özellikle de Maltepe ofis taşımacılığı firmamız bu gibi işçilik hizmetleri içinde ekstra bir ücret talep etmemektedir. Bazı nakliye şirketleri çalışma alanlarında bulunan mobilyaları sigortalamadan taşımakla berber gerekli önlemleri de almamaktadır. Ancak firmamız için böyle bir durum söz konusu değildir. Tüm şirket ve ofis malzemeleri sigortalandıktan sonra araçlara yerleştirilmektedir. Maltepe nakliyat fiyatları içerisinde eşyaların ekspertizden geçirilmesi ve sigortalanması gibi desteklerde yer almaktadır. Firmamız ile iletişime geçebilir ve güvenli bir hizmet alma şansı bulabilirsiniz.

Kadıköy Ofis Taşımacılığı

Kurumsal taşımacılık denilince akla ilk gelen firmalar arasında yer alan Tuzcuoğlu Nakliyat; yalnızca İstanbul sınırları içerisinde değil Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde de Kadıköy ofis taşıma hizmeti sunmaktadır. Tuzcuoğlu Nakliyat olarak, kurumsal taşıma işleminin kısıtlı zaman içerisinde yapılması gerektiğinin farkındayız. Bu yüzden, Kadıköy ofis taşıma şirketleri arayan herkesin dikkat ettiği kriterlere uymaya gayret ediyoruz. Oldukça geniş bir filomuz bulunmaktadır. Ayrıca, işinde uzman ekiplerimiz, en hızlı şekilde kaliteli hizmet sunmayı hedeflemektedir. Firmamızın amacı, Kadıköy ofis taşıma firmaları arasında öncü olmaktır. Bunu yaparken de mümkün olabilecek en uygun fiyatları müşterilerimize sunmayı dert edinmekteyiz.

Ofis Taşıma Sürecinde Yapılması Gerekenler

Kadıköy gibi İstanbul’un kalbi sayılabilecek bir yerde Kadıköy ofis taşımacılığı hizmeti almak isteyenlerin bu konudaki en büyük yardımcısı firmamız olacaktır. Ofis taşıma hikayesi, evden eve taşınma sürecinden çok daha farklıdır. Evden eve nakliyat süreciyle, ofis adres değişikliği süreçleri birbirinden çok farklıdır. Ofis taşıma işleminin birçok farklı sebebi olabilir. Yeni yatırım alarak şirketlerinin büyüklüğünü piyasaya kanıtlamak isteyenler, şirketinde küçülmeye gidenler, daha uygun fiyatlı bir ofise sahip olmayı düşünenler; ofislerini farklı bir adrese taşımak isterler. Ofisini taşıma konusunda kararlı olanlar; profesyonel bir ofis taşıma süreci için streslerini azaltmak adına Tuzcuoğlu Nakliyat gibi kaliteli firmalarla çalışmalıdırlar.

Ofis Taşımacılığında Altın Kurallar

Kadıköy ofis taşımacılığı gerçekleştirmek isteyenlerin dikkat etmesi gereken birden çok detay bulunmaktadır. Öncelikle, planlamak ve görev dağılımı yapmak şarttır. Görev dağılımı sayesinde ofis hem hızlı bir şekilde taşınır hem de nakliyat firması ve ofis sahibinin üzerindeki yük azalmış olur. Ofis taşıma süreci gerçekleştirecek kişilerin, bu durumu çalışma arkadaşlarına haber vermesi zorunludur. Çalışma arkadaşlarının ardından ofisin devamlı müşterisi olan kişilere haber verilmelidir. Ofis değişikliğinin haber verilmediği durumlarda işlerin aksaması hatta küçük çaplı bir kaos yaşanması söz konusu olacaktır. Kadıköy ofis taşımacılığı sürecinde müşterilerin ofis sahibiyle iletişiminin kopmaması gereklidir. Çünkü, taşınma işlemleri hızlı bir şekilde yapılsa dahi belirli bir zaman alacaktır. Bu yüzden, ofis sahibinin işlerin aksamaması adına telefon, mail ve internet yoluyla durumdan herkesi haberdar etmesi gerekir.

Beşiktaş Ofis Taşımacılığı

Beşiktaş Ofis Taşımacılığı

Beşiktaş Ofis Taşımacılığı Sorunsuz ofis taşıma hizmetlerinden yararlanmak için Beşiktaş ofis taşımacılığı firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Size en doğru hizmet firmamız tarafından sağlanır. Ofis taşımacılığı hizmetinden beklenen en önemli özellik hızlılıktır. Çünkü ofislerin sürekli aktif olması gerekir. Birkaç saatlik zaman aksaması bile ciddi kazanç kayıplarına neden olabilir. Bu şekilde bir maddi kayıp ile karşılaşmamak isteyen ofis çalışanları ise hızlı bir şekilde taşınacakları firma arayışına girerler.

Firmamız sunduğu hizmet ile size hızlılığı ve sağlam taşımacılığı sağlar. Kısa süre içerisinde paketlenen eşyalarınız taşınarak yeni ofisinize yerleştirilir. Siz de neredeyse aynı gün çalışmalarınıza kaldığı yerden devam edebilirsiniz. Üstelik firmamız esnek çalışma saatlerine sahiptir. Bu sayede mesai saatleri dışında da ofisinizin taşınmasını sağlarız.

Beşiktaş Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Taşınma esnasında ihtiyacınız olan her hizmet firmamız aracılığı ile size sağlanır. Deneyimli çalışanlarımıza güven içerisinde ofisinizi emanet edebilirsiniz. Beşiktaş ofis taşımacılığı firmamız sizi sorunsuz taşımacılık ile buluşturur.

Ofis eşyaları taşınırken zarar görmesi durumunda hepsi sigorta kapsamındadır. Uzman ekspertiz hizmetimiz ile eşyalarınızın fiyatları hesaplanır. Bu fiyat değerleri ile de sigorta hizmetine tabi tutulur. Taşınma sırasında bir zarar ile karşılaşma durumunda da eşyalarınızın değeri size ödenir. Bu sayede hiçbir sorun ile karşı karşıya kalmazsınız.

Eşyalarınız taşınırken ofisteki malzemeler ile evraklar ayrı şekilde taşınır. Ofis malzemeleri türüne göre paketlenir ve araca yüklenir. Araca yüklenirken de kırılma durumuna dikkat edilerek en uygun yerleştirme sağlanır. Evraklar ise özel bir kutu içerisinde aracın önünde taşınır. Bu sayede herhangi bir eşyanın evraklara zarar vermesi de engellenir. Güvenli taşıma özelliğine de ofis taşımacılığı için özel olarak tasarlanmış araçlarımız sayesinde ulaşabilirsiniz.

Beşiktaş Ofis Taşımacılığı Fiyatları

Ofis taşımacılığının en doğru adresi olan Beşiktaş asansörlü ofis taşımacılığı firmamız, fiyatları ile de size memnuniyet sağlar. Firmamız diğer firmalarda olduğu gibi yüksek ücretlere taşıma hizmetini almanızın önüne geçer. Taşınacak eşyalarınıza ve taşıma mesafesine göre fiyatlar size sunulur. Bu sayede yararlandığınız hizmetten daha fazla ödeme yapmak zorunda kalmazsınız. Firmamız ile iletişime geçerek hizmetler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Şişli Ofis Taşımacılığı

Şişli Ofis Taşımacılığı

Şişli Ofis Taşımacılığı Sorunsuz ofis taşıma hizmetlerinden yararlanmak için Şişli ofis taşımacılığı firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Size en doğru hizmet firmamız tarafından sağlanır. Ofis taşımacılığı hizmetinden beklenen en önemli özellik hızlılıktır. Çünkü ofislerin sürekli aktif olması gerekir. Birkaç saatlik zaman aksaması bile ciddi kazanç kayıplarına neden olabilir. Bu şekilde bir maddi kayıp ile karşılaşmamak isteyen ofis çalışanları ise hızlı bir şekilde taşınacakları firma arayışına girerler.

Firmamız sunduğu hizmet ile size hızlılığı ve sağlam taşımacılığı sağlar. Kısa süre içerisinde paketlenen eşyalarınız taşınarak yeni ofisinize yerleştirilir. Siz de neredeyse aynı gün çalışmalarınıza kaldığı yerden devam edebilirsiniz. Üstelik firmamız esnek çalışma saatlerine sahiptir. Bu sayede mesai saatleri dışında da ofisinizin taşınmasını sağlarız.

Şişli Ofis Taşımacılığı Hizmetleri

Taşınma esnasında ihtiyacınız olan her hizmet firmamız aracılığı ile size sağlanır. Deneyimli çalışanlarımıza güven içerisinde ofisinizi emanet edebilirsiniz. Şişli ofis taşımacılığı firmamız sizi sorunsuz taşımacılık ile buluşturur.

Ofis eşyaları taşınırken zarar görmesi durumunda hepsi sigorta kapsamındadır. Uzman ekspertiz hizmetimiz ile eşyalarınızın fiyatları hesaplanır. Bu fiyat değerleri ile de sigorta hizmetine tabi tutulur. Taşınma sırasında bir zarar ile karşılaşma durumunda da eşyalarınızın değeri size ödenir. Bu sayede hiçbir sorun ile karşı karşıya kalmazsınız.

Eşyalarınız taşınırken ofisteki malzemeler ile evraklar ayrı şekilde taşınır. Ofis malzemeleri türüne göre paketlenir ve araca yüklenir. Araca yüklenirken de kırılma durumuna dikkat edilerek en uygun yerleştirme sağlanır. Evraklar ise özel bir kutu içerisinde aracın önünde taşınır. Bu sayede herhangi bir eşyanın evraklara zarar vermesi de engellenir. Güvenli taşıma özelliğine de ofis taşımacılığı için özel olarak tasarlanmış araçlarımız sayesinde ulaşabilirsiniz.

Şişli Ofis Taşımacılığı Fiyatları

Ofis taşımacılığının en doğru adresi olan Şişli asansörlü ofis taşımacılığı firmamız, fiyatları ile de size memnuniyet sağlar. Firmamız diğer firmalarda olduğu gibi yüksek ücretlere taşıma hizmetini almanızın önüne geçer. Taşınacak eşyalarınıza ve taşıma mesafesine göre fiyatlar size sunulur. Bu sayede yararlandığınız hizmetten daha fazla ödeme yapmak zorunda kalmazsınız. Firmamız ile iletişime geçerek hizmetler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.