Kadıköy Ofis Taşımacılığı

Kurumsal taşımacılık denilince akla ilk gelen firmalar arasında yer alan Tuzcuoğlu Nakliyat; yalnızca İstanbul sınırları içerisinde değil Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde de Kadıköy ofis taşıma hizmeti sunmaktadır. Tuzcuoğlu Nakliyat olarak, kurumsal taşıma işleminin kısıtlı zaman içerisinde yapılması gerektiğinin farkındayız. Bu yüzden, Kadıköy ofis taşıma şirketleri arayan herkesin dikkat ettiği kriterlere uymaya gayret ediyoruz. Oldukça geniş bir filomuz bulunmaktadır. Ayrıca, işinde uzman ekiplerimiz, en hızlı şekilde kaliteli hizmet sunmayı hedeflemektedir. Firmamızın amacı, Kadıköy ofis taşıma firmaları arasında öncü olmaktır. Bunu yaparken de mümkün olabilecek en uygun fiyatları müşterilerimize sunmayı dert edinmekteyiz.

Ofis Taşıma Sürecinde Yapılması Gerekenler

Kadıköy gibi İstanbul’un kalbi sayılabilecek bir yerde Kadıköy ofis taşımacılığı hizmeti almak isteyenlerin bu konudaki en büyük yardımcısı firmamız olacaktır. Ofis taşıma hikayesi, evden eve taşınma sürecinden çok daha farklıdır. Evden eve nakliyat süreciyle, ofis adres değişikliği süreçleri birbirinden çok farklıdır. Ofis taşıma işleminin birçok farklı sebebi olabilir. Yeni yatırım alarak şirketlerinin büyüklüğünü piyasaya kanıtlamak isteyenler, şirketinde küçülmeye gidenler, daha uygun fiyatlı bir ofise sahip olmayı düşünenler; ofislerini farklı bir adrese taşımak isterler. Ofisini taşıma konusunda kararlı olanlar; profesyonel bir ofis taşıma süreci için streslerini azaltmak adına Tuzcuoğlu Nakliyat gibi kaliteli firmalarla çalışmalıdırlar.

Ofis Taşımacılığında Altın Kurallar

Kadıköy ofis taşımacılığı gerçekleştirmek isteyenlerin dikkat etmesi gereken birden çok detay bulunmaktadır. Öncelikle, planlamak ve görev dağılımı yapmak şarttır. Görev dağılımı sayesinde ofis hem hızlı bir şekilde taşınır hem de nakliyat firması ve ofis sahibinin üzerindeki yük azalmış olur. Ofis taşıma süreci gerçekleştirecek kişilerin, bu durumu çalışma arkadaşlarına haber vermesi zorunludur. Çalışma arkadaşlarının ardından ofisin devamlı müşterisi olan kişilere haber verilmelidir. Ofis değişikliğinin haber verilmediği durumlarda işlerin aksaması hatta küçük çaplı bir kaos yaşanması söz konusu olacaktır. Kadıköy ofis taşımacılığı sürecinde müşterilerin ofis sahibiyle iletişiminin kopmaması gereklidir. Çünkü, taşınma işlemleri hızlı bir şekilde yapılsa dahi belirli bir zaman alacaktır. Bu yüzden, ofis sahibinin işlerin aksamaması adına telefon, mail ve internet yoluyla durumdan herkesi haberdar etmesi gerekir.

Bir Yorum Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir